لیست قیمت عمده لوازم جانبی گوشی

معمولاً فروشندگان لوازم جانبی در پنج گام خرید خود را انجام می‌دهند:

  1. کسریات فروشگاه خود را لیست می‌کنند.
  2. از چند عمده فروش استعلام قیمت می‌گیرند.
  3. قیمت‌ها را با هم مقایسه می‌کنند.
  4. بعد از تایید لیست، با فروشنده وارد مذاکره می‌شوند.
  5. در نهایت سفارش خود را ثبت می‌کنند.

البته این فرآیند برای زمانی است که شما با یک عمده فروش همکاری مستمر نداشته باشید. زمانی که اعتماد بین دو طرف شکل گرفت عملاً گام‌های دوم و سوم حذف می‌شود.

در بازرگانی رضایی شرایط به گونه ای فراهم شده است که تنها گام‌های اول و پنجم، برای خرید برداشته شود. فروش کالاهای با کیفیت به قیمتی کاملاً رقابتی یکی از عواملی است که باعث ایجاد اعتماد و همکاری مستمر خواهد شد.

با عضویت در سایت و احراز هویت به راحتی لیست محصولات را به همراه قیمت بروز آنها مشاهده کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

چرا بازرگانی رضایی

فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری در حوزه لوازم جانبی مشغول به فعالیت هستند اما بهتر است قبل از شروع همکاری، آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. آیا فروشگاه نشان اینماد دارد؟ آیا با برندهای مختلف همکاری داشته است؟ آیا تجربه کافی در زمینه خرید و فروش لوازم جانبی به صورت عمده را دارد؟ و ده‌ها سوال دیگر که باید قبل از برقراری ارتباط در جهت همکاری، به آن پاسخ دهید.

مجموعه رضایی با تجربه 14 سال فعالیت در حوزه خرید و فروش لوازم جانبی به صورت عمده، با آزمودن برند‌های مختلف، به خوبی آگاه است چه محصولی از چه برند هایی ارزش خریدن دارد و فروش آن باعث رضایت مشتری می‌شود.

شما همکاران گرامی در فروشگاه ما می‌توانید به صورت مستقیم محصولات برندهای مطرح دنیا را خریداری نمایید. برای رفاه حال همکاران عزیز بستری هم برای خرید اقساطی فراهم شده است که در ادامه راجع به آن توضیح خواهیم داد.

یکی دیگر از مزیت‌های بازرگانی رضایی، عرضه سبد‌های تخفیفی متنوع در طول سال است که با استفاده از آنها می‌توانید سود بیشتری در خرید خود کسب کنید.

نحوه ثبت نام و احراز هویت

شیوه ثبت‌نام و احراز هویت در بازرگانی رضایی بسیار ساده است و لازم نیست زمان زیادی برای آن اختصاص دهید. کافی است تنها بعد از وارد کردن نام، نام خانوادگی و شماره موبایل، مدرکی بارگزاری کنید که نشان می‌دهد شما از همکاران ما هستید.

شاید برای شما این سوال پیش آمده است که چرا فقط اعضای سایت می‌توانند قیمت محصولات را مشاهده کنند؟ یا چه نیازی به احراز هویت است؟

جواب این سوال روشن و واضح است، خریداران عادی که اصطلاحاً مصرف کننده هستند نباید از قیمت محصولات به صورت عمده اطلاع داشته باشند. در این صورت فروشندگان لوازم جانبی متضرر می‌شوند به همین دلیل قیمت محصولات باید از چشم مصرف کنندگان پوشیده باشد.   

احراز هویت همکاران

ثابت کردن این موضوع که شما جزء همکاران عزیز ما هستید کار سخت و پیچیده‌ای نیست. تنها لازم است در کادر احراز هویت یکی از موارد زیر را بارگزاری کنید:

  • جواز کسب مغازه
  • اجاره نامه مرتبط با صنف فروش لوازم جانبی موبایل
  • گواهینامه تعمیرات گوشی
  • تصویری از محل کار خود
  • آدرس سایت و یا شبکه اجتماعی که در آن مشغول به فعالیت هستید مانند ایتا، تلگرام، اینستاگرام و…

ممکن است شما هیچ یک از مدارک بالا را نداشته باشید ولی در حوزه خرید و فروش لوازم جانبی موبایل مشغول به فعالیت باشید. در این صورت با انتخاب گزینه سایر موارد، بعد از بارگزاری مدارک با تلفن 09397502006 تماس بگیرید تا احراز هویت شما انجام شود.

نحوه پرداخت

فروشندگان این حوزه مخصوصاً اگر در زمینه فروش موبایل هم فعالیت کنند، به علت حجم محصولات و قیمت بالای آن، همیشه نمی‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت نقدی خرید کنند.

به همین جهت شما در بازرگانی رضایی، هم می‌توانید به صورت نقدی خرید خود را انجام دهید و هم به صورت چکی. برای دانستن شرایط فروش عمده لوازم جانبی موبایل با چک  می‌توانید به صفحه خرید اقساطی مراجعه کنید.

مشاوره و پشتیبانی

همکاران گرامی در تمام ساعات فعالیت فروشگاه، آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه‌های مختلف مانند مشاوره پیش از خرید، چگونگی نحوه ارسال کالا، شرایط فروش اقساطی محصولات و… هستند.

ممکن است تمام محصولات بازرگانی رضایی در سایت بارگزاری نشده باشد، شما می‌توانید لیست کالاهای مورد نیاز خود را به صورت تلفنی یا شبکه‌های اجتماعی مندرج در سایت، درخواست کنید تا همکاران ما راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.

سوالات متداول

آیا این لیست هر روز آپدیت می‌شود؟

بله، لیست محصولات و قیمت آنها هر روز آپدیت می‌شود و شما می‌توانید بر مبنای قیمت‌های درج شده ثبت سفارش کنید.

آیا تمام محصولات سایت در این صفحه است یا تنها بخشی از محصولات در لیست وجود دارد؟

تمام محصولاتی که در سایت عرضه می‌شود در این لیست موجود است و شما نیازی به مرور سایر صفحات ندارید.

چرا وقتی وارد این صفحه می‌شوم لیست محصولات و قیمت‌ها مشخص نیست؟

برای مشاهده قیمت محصولات در سایت بازرگانی رضایی نیاز به ثبت‌نام و احراز هویت است. این امر هم برای رفاه حال همکاران در نظر گرفته شده است. فرآیند ثبت‌نام و احراز هویت بسیار ساده است و در کمتر از 1 دقیقه انجام می‌شود.