کابل شارژر عمده

برای مشاوره پیش از خرید، استعلام قیمت و خرید اقساطی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شارژر
شارژر عمده
سربرق عمده
سربرق عمده
دسته بندی های محصولات
دسته بندی های محصولات
محصولات تخفیف دار
محصولات تخفیف دار
موجودی محصولات
موجودی محصولات
محدوده قیمت
‫محدوده قیمت - اسلایدر
8,500تومان478,500تومان

کابل شارژ عمده

تصور گوشی موبایل بدون قاب، گلس، هندزفری و هولدر امکان پذیر است و شما می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید اما تصور گوشی موبایلی که کابل شارژ نداشته باشد بسیار سخت است.

اگر کاربران به خوبی از سیم شارژر خود محافظت نکنند عمر آنها کوتاه خواهد بود و این یعنی فرصت برای فروش عمده کابل شارژ. اگر در فروشگاه خود همه رقم کابل شارژ داشته باشید حتماً حاشیه سود خوبی از آن بدست خواهید آورد.

انواع کابل شارژ عمده

سیم شارژ از بدو تولد تاکنون پیشرفت‌های زیادی داشته است. از شارژر‌های سوزنی گرفته تا تایپ سی و لایتنینگ. استفاده از کابل شارژ نسل‌های گذشته عملاً منسوخ شده است و پرکاربردترین کابل شارژ‌های موجود عبارتند از:

  • سیم شارژ میکرو یو اس بی Micro USB
  • کابل شارژ تایپ سی Type C
  • کابل شارژ لایتنینگ Lightning

Micro USB

این کابل شارژر در بازار به نام اندرویدی مشهور است. بعد از شارژهای سوزنی، درگاه گوشی‌های موبایل به این شکل تغییر کرد. همه کابل‌های میکرو از قابلیت فست شارژ پشتیبانی نمی‌کند و از طرف دیگر به دلیل شکل ظاهری سوکت عمر کوتاهی دارد.

Type C

از سال 2016 به بعد گوشی‌های تولید شده مجهز به درگاه تایپ سی بودند. این کابل‌ها که قابلیت فست شارژ داشتند خیلی زود در بین کاربران محبوب شدند. سوکت مستطیلی شکل آن باعث می‌شود، نسبت به کابل‌های میکرو طول عمر بالاتری داشته باشند.

Lightning

شرکت اپل همیشه چه از لحاظ نرم افزاری و چه از نظر سخت افزاری، محصولات منحصر به فرد خود را تولید می‌کند. در زمینه کابل شارژر هم این رویه را ادامه داده است و کابل شارژ لایتنینگ را برای گوشی‌های خود طراحی کرده است. این کابل‌ها از سرعت و کیفیت بالایی برخوردارند.

  اگر قصد خرید عمده سیم شارژر را دارید، می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات با کیفیت را به قیمتی مناسب و رقابتی از بازرگانی رضایی تهیه نمایید.

بهترین برندهای سیم شارژر

علاوه بر شرکت‌هایی که گوشی همراه تولید می‌کنند و به طبع آن لوازم جانبی ضروری گوشی نیز مانند شارژر، هدفون، هندزفری و... به بازار عرضه می کنند، کارخانه‌های دیگری نیز هستند که تنها بر روی تولید لوازم جانبی تمرکز کرده‌اند.

یکی از این برندهای نام آشنای بازار، ترانیو است. شما همکاران عزیز می‌توانید طیف گستره‌ای از محصولات با کیفیت این برند را به قیمتی مناسب از بازرگانی رضایی تهیه کنید. فروشگاه ما به عنوان پخش عمده ترانیو محصولات این برند را با ضمانت شش ماهه عرضه می‌کند.

سیم شارژر عمده با کیفیت

می‌توان گفت که تنها کیفیت، مشتری عادی را به مشتری دائمی تبدیل می‌کند. پس بهتر است در هنگام خرید عمده کابل شارژ کیفیت را فدای قیمت نکنید. البته باید در سبد کالای شما، تنوع کیفیت و قیمت برای مشتریان متفاوت وجود داشته باشد.

برندهای فیک و متفرقه کابل‌های بی کیفیتی تولید می‌کنند که هم عمر کوتاهی دارند و هم ممکن است به باتری گوشی آسیب بزنند. خیلی به اطلاعات درج شده بر روی بسته بندی توجه نکنید، تنها تست یک محصول یا خرید از یک فروشگاه مطمئن، می‌تواند کیفیت آن را تضمین کند.

عوامل موثر بر قیمت عمده سیم شارژ گوشی

قیمت سیم شارژر عمده علاوه بر نوسانات بازار ارز به عوامل دیگری نیز بستگی دارد:

  • سوکت کابل: سیم شارژ آیفونی قیمت بالاتری نسبت به کابل‌های اندرویدی دارند.
  • جریان عبوری: با افزایش میزان جریان عبوری قیمت سیم شارژر افزایش می‌یابد.
  • جنس کابل: یکی از عوامل مهم تغییر قیمت، جنس کابل شارژ است.
  • طول کابل: اگر مشتری شما به کابل بلند نیاز داشته باشد طبیعتاً باید هزینه بیشتری پرداخت کند.
  • نوع کاربری: حتماً در زمان خرید به نوع کاربری کابل دقت کنید مثلاً سیم را برای پاوربانک می‌خواهید یا شارژر فندکی.
  • درجه کیفیت: معمولاً این محصولات با سه درجه بندی متفاوت در بازار عرضه می‌شوند.
  • برند: مهمترین فاکتور قیمت مطمئناً برند کابل شارژر است.

پخش عمده کابل شارژ به صورت اقساط

بازرگانی رضایی در جهت افزایش رضایت مشتریان خود اقدام به فروش عمده لوازم جانبی موبایل با چک کرده است. شرایط خرید چکی به طور کامل در صفحه فروش اقساطی بیان شده است.

لیست قیمت سیم شارژ عمده

خریداران کلی یا حتی جزئی همیشه دوست دارند در هنگام خرید لیست کامل محصولات فروشگاه را به همراه قیمت در اختیار داشته باشند تا بتوانند به راحتی و با مقایسه کالاها خرید خود را انجام دهند.

تهیه  لیست قیمت لوازم جانبی موبایل عمده راهکاری برای حل این معضل است که همکاران ما در بازرگانی رضایی آن را طراحی کرده‌اند. شما به راحتی با مراجعه به صفحه لیست قیمت‌ها می‌توانید تمام محصولات سایت را به همراه قیمت ملاحظه نمایید.

بازرگانی رضایی به درخواست هم صنفی‌های خود، قیمت محصولات را در معرض دید عموم قرار نمی‌دهد که البته دلیلی کاملاً واضح دارد. خریدارانی که قصد خرید تکی محصولات را دارند لزوما نباید از قیمت محصولات به صورت عمده آگاه باشند.

برای مشاهده قیمت‌ها کافیست در سایت ثبت‌نام نمایید و بعد از احراز هویت، در ساعات کاری فروشگاه حداکثر ظرف مدت 2 ساعت حساب کاربری شما فعال خواهد شد.

مشاوره و پشتیبانی

اگر قبل از خرید نیاز به مشاوره دارید یا راجع به نحوه ارسال کالا سؤالی دارید، اگر می‌خواهید راجع به شرایط احراز هویت بیشتر بدانید، همکاران ما در بازرگانی رضایی آماده پاسخگویی به شما هستند.

سؤالات متداول

هنگام خرید عمده کابل شارژ چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم؟

درست است که ظاهر بسته بندی، کیفیت روکش کابل، رنگ پورت یو اس بی می‌تواند برای مشتری جذاب باشد اما مطمئناً طول عمر بالا و سرعت شارژ دو فاکتور اصلی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. بنابراین بهتر است یا محصولی که می‌خواهید بخرید تست کنید یا کالایی بخرید که گارانتی داشته باشد.

آیا خرید عمده کابل شارژر، بازه سود خوبی دارد؟

موبایل، تبلت، پاوربانک، هدفون، هندزفری و بسیاری دیگر از محصولات دیجیتال برای شارژ شدن نیاز به کابل دارند. استفاده از این کالاها هم رو به روز در حال افزایش است. پس بی شک خرید کابل شارژ به صورت عمده می‌تواند سود دهی خوبی داشته باشد.

طول کابل شارژ‌ چقدر است؟

معمولاً کابل‌های پاوربانک کوتاه‌ترند و در حدود 25 سانتی متر هستند. اما سیم‌های شارژ طول‌های متفاوتی دارند از 80 سانت گرفته تا 3 الی 5 متر. اما در نظر داشته باشید که شرکت‌ها و برندهای مطرح کابل‌هایی با طول بالا تولید نمی‌کنند چون کابل بلند باعث تخریب سیگنال و کاهش سرعت انتقال داده خواهد شد. پس در هنگام خرید مراقب برندهای فیک و تقلبی باشید.